Εβδομαδα 26: Σε βλεπω!

Εγκυμοσύνη, τοκετός, κύηση,ανάπτυξη εμβρύου,μωρό

Aνά εβδομάδα, Το Δεύτερο τρίμηνο



Η ανάπτυξη του εμβρύου κατά τη 26η εβδομάδα της εγκυμοσύνης.

Επιτέλους το μικρό σας μπορεί να δει!

Για πρώτη φορά, τα βλέφαρα του μωρού σας ανοίγουν και πιθανότατα βιώνουν τις πρώτες εμπειρίες όρασης τη στιγμή που εσείς διαβάζετε αυτό το κείμενο.(ή όταν πλένατε τα δόντια σας, ή χαζεύατε στο internet)

Εκτός απ’ το ότι αποκτά τις πρώτες οπτικές εντυπώσεις του άνετου, γεμάτου με αμνιακό υγρό σπιτιού του, το μικρό σας απέκτησε την ικανότητα να κουνά το κεφάλι του.

Επίσης αρχίζουν τα μεγαλώνουν τα μαλλάκια στο κεφάλι του!

Τα νύχια των ποδιών του έχουν ήδη εμφανιστεί, και τα δαχτυλάκια του γεμίζουν σταδιακά με λίπος κάτω από το ζαρωμένο τους δέρμα.

Το πιο σημαντικό, ο εγκεφαλικός του ιστός και οι νευρώνες του αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς, αυξάνοντας τη δραστηριότητα του μυαλού του, που θα συνεχίζει να λειτουργεί σε επιταχυμένα επίπεδα για τα πρώτα οκτώ χρόνια της ζωής του!

Και πως είναι η μαμά;

Αυτή είναι η τελευταία βδομάδα του δεύτερου τριμήνου, οδεύουμε προς ολοταχώς για το τρίτο!

Δεν θα μιλήσουμε για τις χαρές της δυσκοιλιότητας, αλλά αν είστε περίεργες γιατί πρέπει να την ανεχτείτε, είναι επειδή παράγετε υψηλά επίπεδα προγεστερόλης, που χαλαρώνει τους ιστούς των μυών σε όλο το σώμα σας, συμπεριλαμβανομένου του γαστρεντερικού σας σωλήνα και τελικά επιβραδύνει τη χώνεψή σας πάρα πολύ.

Μην ανησυχείτε, υπάρχουν φυσικοί τρόποι για να την καταπολεμήσετε:

–          Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών με περισσότερα φρούτα και λαχανικά, γεύματα βρώμης ή προϊόντα ολικής άλεσης.

–          Να αθλείστε, για να λειτουργεί καλύτερα το έντερο.

–          Να πίνετε πιο πολύ νερό ( όχι αναψυκτικά, αυτά σας αφυδατώνουν).

–          Να κάνετε μικρούς περίπατους ή λίγη κολύμβηση.

–          Το να αυξήσετε γενικότερα τις δραστηριότητές σας, προκαλεί κίνηση στο έντερό σας χωρίς να χρειάζεστε υπόθετο.

Παρομοίως, ορισμένες γυναίκες βιώνουν ένταση στα πόδια του στο δεύτερο μισό της εγκυμοσύνης τους, που είναι μια συνήθης κατάσταση, γνωστή ως το σύνδρομο ανήσυχων ποδιών. Αυτό οφείλεται σε κυκλοφορικά προβλήματα που προκαλούνται από τον αυξημένο όγκο του αίματος που κάνει τη καρδιά σας να δουλεύει πιο σκληρά από ποτέ άλλοτε.

Παρόλο που είναι εκνευριστικό, είναι απολύτως άκακο.

Αν κόψετε την καφεΐνη, κάνετε τεντώματα και χαλαρωτικό μασάζ στους μύες σας, θα μπορέσετε εύκολα να το αντιμετωπίσετε.

Επίσης, η συχνοουρία είναι πιο έντονη από ποτέ και θα πρέπει σιγά σιγά να αποδεχτείτε το γεγονός πως θα χρειάζεστε επίσκεψη στο μπάνιο κάθε 15 λεπτά. Αν πάτε κάθε μια ώρα, να θεωρείτε τον εαυτό σας τυχερό.



Tags: , ,

Leave a Reply

1η Εβδομάδα Κύησης 2η Εβδομάδα Κύησης 2η εβδομάδα εγκυμοσύνης 3η Εβδομάδα Κύησης 3η εβδομάδα εγκυμοσύνης 4η Εβδομάδα Κύησης 4η εβδομάδα εγκυμοσύνης 5η Εβδομάδα Κύησης 5η εβδομάδα εγκυμοσύνης 6η Εβδομάδα Κύησης 6η εβδομάδα εγκυμοσύνης 39η Εβδομάδα Κύησης 39η εβδομάδα εγκυμοσύνης 40η Εβδομάδα Κύησης 40η εβδομάδα εγκυμοσύνης Sex & εγκυμοσύνη Βρέφη κι ομιλία Εγκυμοσύνη και Sex Η 1η εβδομάδα εγκυμοσύνης Σεξ και Εγκυμοσύνη έγκυος 1 εβδομάδα έγκυος 2 εβδομάδων έγκυος 3 εβδομάδων έγκυος 4 εβδομάδων έγκυος 5 εβδομάδων έγκυος 6 εβδομάδων έγκυος διαιτολόγιο έγκυος διατροφή αέρας βρέφος δίαιτα εγκυμοσύνη δεσμός με το βρέφος επικίνδυνη ουσία για έμβρυα επικίνδυνο χημικό για έμβρυα ζευγάρι θηλασμός κλάμα βρέφος ο κόσμος του βρέφους σας παιδί νέοι γονείς πριν μείνεις έγκυος προγεννητικός έλεγχος ρέψιμο στάδια τοκετού τι κάνω πριν μείνω έγκυος υγεία και θηλασμός
Latest Flickr photos
Ad Ad Ad Ad Ad Ad